»Film, ki velja za enega najboljših nemih filmov vseh časov, bo s prenovljeno partituro iz leta 2002, ki jo je pri njem naročila Slovenska kinoteka, glasbeno opremil Andrej Goričar.«
»Glasba prostorsko in časovno ni umeščena, ampak skuša razvijati svoj izrazni in stilni lok, izhajajoč iz številnih drugih elementov te prefinjeno posnete zgodbe.«
»Film se mi namreč zdi kot nekakšna epska pesnitev, saj se navezuje na zgodbo iz ameriške zgodovine.«
»Na prvi pogled se zdi, da sta Erotikon in Nosferatu z vidika filmske tematike veliko bolj brezčasna.«
»Taka zvestoba – ali pa zaslepljenost, kakor želite – je namreč gonilo tragične zgodbe, ki se godi v Mladem Medardu.«
»Beethoven, s svojim (sprva) velikim občudovanjem Napoleona, občudovanjem, ki se pozneje sprevrže v prezir in sovraštvo, je vsekakor zelo neposredna asociacija na film Mladi Medardo.«
»Partitura, ki sem jo napisal zdaj, pa je, vsaj kolikor mi je znano, prva komponirana glasba za ta film sploh.«
»Ne navdihuje me namreč le trenutek, ko glasba zaživi v temini kinodvorane, v kateri lahko odmislimo vse nepomembnosti, ampak tudi sama pot do tja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju